piątek, 28 marca 2014

Poprawka z bagna!

Jak powiedział, tak zrobił, czyli poszedł jeszcze raz po siedmiu latach w to samo miejsce.
Poszedł i zrobił to, tym razem jednak lustrzanką - on - Krzysiek, czyli ja.
Nie mogłem przeoczyć takiego poranka jak dzisiejszy. Mglisty, "misty", delikatny, bezwietrzny.
Dzięki temu, że wczoraj opublikowałem słabej jakości zdjęcia, dziś obudziło mnie coś pomiędzy niedosytem, a wyrzutem sumienia. To się chyba w potocznym języku nazywa kac.
Na kaca najlepsza jest praca, jak powiadają znawcy tematu, więc o 5.30 już mnie nie było w domu.
Na miejscu zastałem wiele zmian w tzw. architekturze krajobrazu, tym samym wczorajszy post zyskał jedną zaletę - jest archiwalny! Najdziwniejsze jest to, że tym razem to nie człowiek się przyczynił do zmian, a liczne w tym miejscu bobry. Położyły naprawdę wiele drzew, w tym również dużych. Z tamtych kikutów brzóz widocznych w poprzednim wpisie ... nie zostało nic. Dziwnie ale  bosko było dziś tam być, było tajemniczo, odnalazłem tamto wspomnienie i towarzyszące mi wówczas emocje. Psa i do tego Baskervillów nie było ;)




















7 komentarzy:

  1. I tylko jeden samotny biały żagiel ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, niestety, ten teren jest bardzo malowniczy ale podejście czegokolwiek graniczy z cudem. Pod nogami tysiące, a może miliony suchych na pieprz gałęzi i gałązek.
      Pomijając ten fakt, dziś była gęsta mgła, więc tylko słyszałem co i rusz łopot skrzydeł ptactwa, którego nie mogłem zobaczyć :)

      Usuń
    2. Ale to miłe , to jest jak wisienka na torcie !

      Usuń
  2. Piekny teren ,miejscami jak prawdziwe uroczysko .Ładnie pokazane .++++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Jarku, serdecznie dziękuję za bardzo miłą opinię! :)
      z drugiej strony dziś dziś 1 kwietnia ... :)))

      Usuń
  3. Wspaniałe bagno, widoki powalają, uwielbiam takie klimaty ale domyślam się że komarów z sezonie tam nie brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna, a gdzie Ciebie tu zagoniło? :))) tak, to oczywiście totalne komarowisko ;)

      Usuń