poniedziałek, 29 stycznia 2018

Kruki na ścianę!

Tak jak pisałem, kruki to moi codzienni towarzysze wypraw.
Ostatnio postanowiłem zrobić z nimi nieco prac graficznych, takich na ścianę.
Nie chciałem aby to były normalne zdjęcia, których mam tu przecież na pęczki.
Chciałem oddać je tak, jak mi się kojarzą.
Nieuchwytne, szybko mknące między konarami i tak frapujące swoją dynamiczną obecnością, że nie ma czasu na kolory.
Zawsze w poszukiwaniu, zawsze w pędzie, na maksa zaangażowane w swoje czynności i rytuały.

Już parametry aparatu ustawiałem tak, by materiał wyjściowy spełniał wstępnie moje oczekiwania.
Robiłem im zdjęcia pod światło i najczęściej panoramując.
Potem już tylko podciągnąłem kontrast i ... mamy to!
Poniżej kilka pierwszych prac, a będę im te sesje powtarzał i powtarzał.

W ogóle pomyślałem, że gdybyście chcieli np. jakąkolwiek moją pracę, to podpowiadam, że drukuję je na płótnie malarskim typu canvas i oprawiam na blejtramie tak jak obraz.
Wymiar dowolny, jaki Wam pasuje.

W kwestii ewentualnego zamówienia proponuję kontakt poprzez FB.
Oczywiście wystawiam faktury!



 






A to ostatnie, to już nie na ścianę. Siedziałem w środku lasu na pniaku. Kruk wylądował wczoraj przede mną, jakieś 20 metrów. Usiadł na konarze dębu dziób mając wypchany orzechami leszczynowymi. Dłubał i dłubał przy nich. Niestety w lesie było ciemno, a plątanina gałęzi nie pozwoliła na jakiś interesujący reportaż. To jedno zdjęcie jest bardziej dowodem farta jaki miałem oczekując na jelenie. Że też usiadł akurat przede mną! :)







4 komentarze:

  1. Dwa wpisy jednego dnia. No nie powiem qurcze jestem pod wrażeniem. :))
    Pomysł prześwietny, takie prace byłyby jak takie okna na las i to tuż na ścianie, można mieć kawałek lesnego widoku niewychodząc z domu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, zdarzały mi się już takie dynamiki w publikacjach :) Może mogłem zacząć od czegoś bardziej kolorowego ale tak kocham kruki, że sobie robię je właśnie :)

      Usuń
  2. Kruki przefantastyczne zwierzaki. Mnie sie najbardziej podoba pierwsze zdjecie - proste i czyste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego je zmieściłem jako pierwsze, sam uwielbiam symbolikę i powściągliwą formę. Ta praca wydrukowana jako duża, np. 1,6 x 1,2 m. robi w pomieszczeniu w zasadzie wszystko. Wystarczy to i sprzęt grający i pozamiatane ;)

      Usuń