poniedziałek, 17 sierpnia 2015

mroczny byk!

Pokażę z dzisiejszego wieczoru jedno zdjęcie. Sądzę, że zasługuje na to. Było już dawno po zachodzie słońca. Fajny półmrok, zieleń nabiera metafizycznych odcieni. Jest spora aktywność zwierząt. Ja w siódmym niebie. Uwielbiam ten rodzaj niepokojącej samotności w wieczornym lesie. Dzieje się. Robię kozła, lisy i inne takie - pokażę kiedy indziej. Pod nogi wychodzi mi ogromna locha, której ... nie robię. Jest tak mało światła, że aparat nie ustawił ostrości - szkoda. Ale post poświęcam temu byczkowi. Czas ustawiony na 1/40 sekundy!!! W tej sytuacji wiem, że nie mam szans na ostre zdjęcie biegnącego jelenia. Rzutem na taśmę postanawiam go panoramować! Robię to i myślę, że jestem wariatem, ale liczę, że dopasuję prędkość ruchu obiektywu tak, że coś z tego wyjdzie. Efekt mnie zadowala!
To czysto amatorska radość, ale cóż, mózg mam chyba ciągle młody :)))
Zdjęcie w pełni mnie satysfakcjonuje, być może dlatego, że tylko ja wiem jak było ciemno.
ISO 1250. Szaleństwo. Pozwólcie mi się pocieszyć - dziękuję ;)


12 komentarzy:

  1. Fajnie, że wreszcie coś z porożem zaczęło wychodzić z ostępów. Chyba czas, na chwilę (!) opuścić rozlewisko i odnowić kontakty z lasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, coś z porożem, jak to ładnie ująłeś, wychodzi cały czas, tylko w czasie upałów było gorzej. Im bliżej rykowiska, tym będzie łatwiej. Tego byczka znalazłem w nowym miejscu, bardzo blisko tego, który był z wycieranym scypułem.

      Usuń
  2. Uwielbiam tę Twoją dziecięcą radość ☺wariat jesteś 😊 piękny byk, taki zgrabny. Gratuluję szybkości w oku i dłoni 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze młodzieniec, dlatego taka zgrabota ... jak u ludzi, jak u ludzi ;)

      Usuń
    2. No i wszystko jasne - młodzieniec, dlatego z taką lekkością i finezją fika ☺

      Usuń
  3. Oczywiście że bardzo dobre zdjęcie tym bardziej że mało światła a do tego obiekt w ruchu, bardzo trudne warunki 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. I tu uwidaczjia się kunszt fotografa, robić foty w dobrych warunkach to żaden problem a w takiej ciemnicy to wyższa umiejętność. Fotka bardzo dobra:) Ja się dziwię że Wojtek jeszcze oficjalnie na blogu nie powiadomił Ciebie o przyjęciu do swojego Ruchu RCDAH coś tam coś :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało Ci się, udało, nabierasz wprawy. Byk jest piękny i pięknie zdjęty, a o której mniej więcej?

    OdpowiedzUsuń