niedziela, 29 października 2017

KRUKI - po spotkaniu!

Dziś spotkałem się z licznym gronem fantastycznych ludzi. Niesamowita frekwencja przybyłych i Ich zainteresowanie, były ogromnym komplementem dla miejsca i że pozwolę sobie "uszczknąć kawałek tego tortu", w pewnym sensie dla mnie.
Po dwóch godzinach mojego "kłapania dziobem" nastał czas pytań. Każde było merytoryczne i ciekawe.
Tak upłynęła kolejna godzina.
W konsekwencji, na prośbę słuchaczy, obiecałem, że napiszę ten post jako pretekst do opublikowania zdjęć kruków, tak, by były zgromadzone w jednym miejscu.
Wywiązuję się zatem, a Gosi, czyli gospodyni jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i cudowną gościnę.











  





































Mam nadzieję, że ta porcja zdjęć zgromadzonych w jednym miejscu, pozwoli Wam co jakiś czas wrócić i popatrzeć na niewątpliwe piękno tych mądrych i rodzinnych ptaków.

15 komentarzy:

  1. Dziękuję! Teraz jeszcze bardziej żałuję, że nie mogłem się zjawić ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to byłem przekonany, że będziesz, ale za miesiąc kolejne spotkanie, zapraszam :)

      Usuń
    2. Właśnie dzisiaj mi trochę nie pasowało, ale postaram się zjawić za miesiąc ;) Wtedy razem ''pokłapiemy dziobami'' ;)

      Usuń
  2. Zdjęcia niesamowite i niezwykle piękne! Szczególnie te w blasku słońca i podczas padającego śniegu. Maluch uroczy :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są takie jacy są ich bohaterowie, a kruki są i niesamowite i piękne ;)

      Usuń
  3. Wspaniała kolekcja, Kruki to piękne ptaki i takie inteligentne, zabawne i ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wyjątkowo interesujący gatunek i mam nadzieję, że udało mi się dziś o tym choć trochę opowiedzieć :)

      Usuń
  4. Podziwiam zdjęcia, zaangażowanie i pasję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość pamiętam z bloga I są nawet moje ulubione. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kto ma je pamiętać jak nie Ty, jedna z pierwszych i konsekwentnie do dziś zaglądających Czytelniczek. Te Twoje konkretnie ulubione zdjęcie jest w poprzedniej opowieści zapraszającej na spotkanie :)

      Usuń
  6. Uwielbiam te niezwykle inteligentne ptasiory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzysiu, kilka dni temu, o 4 rano, zobaczyłam na dachu sąsiada dziwne ptaki. Bardzo duże, czarne z szaro niebieskimi brzuchami. łaziły po dachu i dziobały mech. Pogoniły srokę. Gapiłam sie na nie długo. myśląc co to za ptaki ? Zmyliły mnie te niebieskawe dodatki. To były ... KRUKI :) Piękne fotki :) - Sofi

    OdpowiedzUsuń