niedziela, 27 maja 2018

Może to wścieklizna???

Bhut Jolokia - jedna z najostrzejszych papryczek na świecie! Jej SHU przekracza milion jednostek.
Jestem miłośnikiem kapsaicyny, a właśnie udało mi się je kupić. Dziś zjadłem dwie.
Jest moc!
A jeżeli już jesteśmy przy mocnych doznaniach, dzisiejszy poranek również ich nie żałował.

Wschód słońca skojarzył mi się właśnie z papryczkami. Było ostro, wyraziście, a na niebie pojawił się "żar".

Przepiąłem szkiełka i szerokokątna optyka zobaczyła to tak.

Gołębie.


Warmia tonęła w oparach i mgłach. To był wilgotny poranek w kolorze blue.


 Kormoran.


No dobra, jest! :)
Było się czym zachwycać. Warstwy lasu i mgieł stworzyły podziały typowe dla wschodniego malarstwa.


Nie wiem co ale leci i również jest tytułem tego zdjęcia :)))
To chyba pierwsza faza schizy, piszę coś i sam się tym dobrze bawię ;)
No dobra - sójka.

To samo jezioro nieco później.



Pierwsze zdjęcie tego dnia!
Długo przed wschodem.



Poranny spacer.



Zaganiacz.
Robiłem go w cieniu i pod światło, więc wyszedł mocno graficznie, ale mi się spodobało.

Tercet prawie egzotyczny. Ten z prawej jakby na fochu :)


Były blisko to zrobiłem :)


Były daleko ale z kurczakiem to też zrobiłem ;)
Samiec po prawej ... poza kadrem :))


Przez gałęzie ale jakoś się udało.


Drugie plany mnie zachwyciły i ponownie znalazł się argument by zrobić zdjęcie.


Przyznaję się bez bicia, pierwszy raz w życiu widziałem bociana na drzewie!!!
Musiałem to uwiecznić mimo koszmarnych świateł.


Działo się dziś na niebie ... wszystko.
Czekałem na jakieś objawienie.


Wisienka na koniec - stałem i patrzyłem w tę drogę jak zamurowany.
Tak to już ze mną jest, im mniej światła tym lepiej.
... może to wścieklizna?!? :)










13 komentarzy:

  1. Ha, ha, ha! Mam w rodzinie takich, co nie lubią światła :-). Upałów nie lubię, ale bez światła mi źle! Zdjęcie drogi jednak mnie zachwyca. W niebo patrzę i fotografuję je od zawsze. Żurawie śliczne! Zając prawdziwie wielkanocny :-). Zawsze oglądam je z przyjemnością. Niebieskie mgiełki cudowne! Ognisty wschód też piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, w zasadzie po Twoim komentarzu mam wrażenie, że niemal każde zdjęcie mi się udało, więc jak ja mam polubić światło? :))) DZIĘKUJĘ!

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia, oglądam z zachwytem. Też pierwsze widzę bociana na drzewie. Ja też z tych, co nie lubią ostrego światła.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jam w dalszym szoku umiejętności czynienia portretów... Gołębie, sójka - rewelacja! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też jestem "wścieknięta"! Paczam i paczam i paczam... Nawet jeśli to wścieklizna to nie bierz szczepionki, majstersztyk jeden za drugim. A ja jestem w stanie permanentnego zakochania w Twoich fotkach :). Pozdrawiam, Kasia z Olsztyna :).
    Ps. Krzychu, czy możesz pozdrowić ode mnie panią Grażynkę z "Warmii pięknej..."? Ja nie istnieję w sieci, a bardzo mi brakuje jej bloga... Zostałeś mi tylko Ty :). Pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, czyli jeszcze tu zaglądasz, ale mi miło! Dziękuję :) Grażynkę pozdrowię, jesteśmy w kontakcie :)

      Usuń
    2. Jestem u Ciebie codziennie, czytam od deski do deski, z pisaniem gorzej. Wstąpiło we mnie prawdziwe zwierzę hi hi... Tylko że to leniwiec!

      Usuń
    3. :))) leniwiec :) no wiesz, nie mogłaś się zapatrzeć na coś naszego ... na pszczółkę :)

      Usuń
  5. Droga bajkowa, a nie widać tam ukrytych za krzakami krasnoludów? Zastanawia mnie bocian, ma tylko jedną nogę? pocieszam się, że drugą podkurczył pod siebie; to chyba przedstawiciel kawalerki bezgniazdowej, widziałam kiedyś kilkanaście na ogromnej topoli. Ukłony dla Mamy, czy noga już wydobrzała? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, jak powiem mamie, że moja Czytelniczka i to z południa Polski, pamiętała o Jej nodze, to się z wrażenia przewróci i znowu coś sobie zrobi :)))) Dziękuję, już jest dużo, dużo lepiej. Trzeci tydzień po zdjęciu gipsu - odżyła :) Tak, bociek podwinął nogę, zresztą jak się przyjrzysz, widać paluchy wystające spod piór na brzuchu.

      Usuń
  6. Jestes Wybitnym Czlowiekiem Co tu Zagladam to Życie staje sie Lepsze

    OdpowiedzUsuń