czwartek, 24 maja 2018

Pewność szyderczo biła jej z pyska!

Podziw, respekt, szacunek, uwielbienie dla barw, zachwyt nad grą świateł w siatce konstrukcyjnej skrzydeł i miliony innych przeżyć towarzyszą mi gdy patrzę na ważki.

Jak nie kochać, jak się przynajmniej nie zachwycić?


 Bystre, drapieżne i piękne - uosobienie cech idealnej kobiety ;)
p.s.
doprawdy nie wiem co mam na myśli pisząc o drapieżności ... ;)



 Z tych obszczecinionych do nieprzytomności kończyn, nie wyrwie się żadna bidulka.
Ta pewność szyderczo "bije jej z pyska" :)))


 Przepiękny tercet bukowy!


Łyna, jedna z najbardziej wyszydzanych rzek w Polsce, pogardzana, memowana od dziesiątek lat.
To było w latach osiemdziesiątych, gdy bliskość rzeki zdradzał smród, a potem potwierdzały to unoszone nurtem śmieci. Na szczęście sytuacja zmieniła się. Jest to rzeka płynąca niezwykle malowniczo, skupiająca wokół siebie mnóstwo wszelkiego życia. Doskonałe miejsce spacerowe i obserwacyjne. Gorąco polecam.

10 komentarzy:

  1. Zawiesiłam się na podpisach pod zdjęciami i wszystko mi się poplątało: szczeciniasto drapieżne kobiety, którym coś szyderczo bije z pyska... ekhm... Chyba pominę tekst i popodziwiam foty :).
    Ten uroczy widoczek na końcu - natura to jednak tworzy najprzecudniejsze kicze świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))))))) no rzeczywiście Ci się poplątało :)))))))))) Swoją droga następnym razem będę musiał być znacznie precyzyjniejszy w wypowiedziach i metaforach ;)

      Usuń
    2. aaa, co do kiczu - to zdjęcie zrobione w samo południe, a mimo to, można chwilę na nie popatrzeć, aż strach pomyśleć gdyby to samo miejsce zrobić podczas mglistego świtu lub silnej ulewy!

      Usuń
  2. Ważki zaciekawiają a buki zawsze zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buki zachwycają.:) Resztę pominę, bo z owadami jestem na bakier, niech się inni zachwycają.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiac krócej, są z nich zachwycająco niesamowite stworzenia, budzące podziw, szacunek, respekt i uwielbienie, cechujące się bystrością, drapieżnością i pięknem. Myślę,że znacznie krócej i konkretniej ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateusz, za kilka lat dopiszesz to co ja napisałem, a poza tym to oczywiście się zgadzam :))))

      Usuń
  5. Witam wszystkich serdecznie.
    Czesto zaglądam na Pański blog w celu przeczytania nowych artykułów i pojęcia wiedzy. Trafiłem tutaj przypadkiem, szukając podobnych recenzji... i podobnego 'dziwaka' jak ja :) Poniekąd jest Pan dla mnie usprawiedliwieniem siebie samego, bo strasznie bylem ciekaw czy jest na swiecie ktoś z podobnym 'skrzywieniem' (obserwacyjnym) jak ja. Z tą różnicą że ja przesiaduję na ambonach i czysto w celach poznawczych obserwuję zwierzyne przez lornetkę. Niby nic takiego, ale dzikie zycie zwierząt i las są mi od dziecka bardzo bliskie. Dlatego w taki sposób sie realizuję, spełniam. Piątka dla Pana!

    OdpowiedzUsuń